Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-16, 19:11   #20
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine føtter i god tid før sommeren

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg bruker den elektriske fotfila frå Scholl som dei selgjer på apoteket og er veldig fornøgd. Eg har veldig kranglete hud på føttene og har aldri funne noko som funker før. I tillegg smører eg kvar kveld, med Hemp-fotkremen til Body Shop. Eg tar på masse krem og så sokkar før eg legg meg (for å slippe at eg kliner det ut i senga), det hjelp på. Men det må gjerast regelmessig, det er ingen sånn "fine sommarføter ein gong for alle"-løysningar som funker på mine bein, i alle fall.

Det er vel derfor jeg tenkte å begynne nå, for jeg har prøvd de babyfoot greien før og det blir jo fint, men de tar jo bare vekk det ytterste laget. Så mine sprukne hæler tar den nok ikke helt. Kom hjem i dag med elektrisk fotfil, en ny tube med krem for sprukne hæler og et serum man skulle bruke etter fotfilen. Så håper på føtter som ser ok ut uten sko på når det blir varmere ute.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat