Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-16, 08:31   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftlys, godlukt på do, røkelse etc

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Bruker dere det?

Jeg driver å rydder i skuffer og skap og her kommer det frem .... Har aldri brukt slik før, men rydder jeg i skap og skuffer under mottet: "use it or loose it". Så nå har vi godlukt på do, duftlys på badekarkanten og jeg sitter klar med røkelsen ...

Tror ikke akkurat det er noe jeg blir å fortsette med. Men hvem vet - kanskje jeg blir helt på kjøret etter å ha brukt så mye duftlys?

Nei, overhodet ikke. Jeg har egentlig aldri sett poenget. Mange av duftlysene jeg har luktet på i butikker synes jeg har en veldig kunstig og rar lukt.

Røkelse blir jeg intenst kvalm av. Så ille at jeg lurer på om jeg reagerer på noe i røkelsen, altså blir syk av det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat