Tråd: Prince
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-16, 10:08   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prince

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Spektrumkonserten i august 2011 er en av de få jeg har sørget for å være på som publikum, og det er jeg veldig glad for nå. En av mine topp 3 beste konsertopplevelser.

Ja, jeg har gått glipp av for mange konserter ved å tenke "jeg tar det neste gang". Deriblant Johnny Cash og Mötorhead. Med det friskt i minne kastet jeg meg rundt på en halvtime og fikk med meg Judas Priest.

Prince var virkelig en entertainer i særklasse, han greide å både kanalisere mye klassisk funk-, blues- og rockehistorie samtidig som han var utrolig nyskapende.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat