Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-16, 13:41   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftlys, godlukt på do, røkelse etc.

Jeg får hodepine om jeg er i et hus over lengre tid med sånn sterk lukt, men jeg tåler å gå gjennom Ikea og jeg tåler å sitte på bussen ved siden av folk. Jeg bruker også innimellom parfyme selv, men da sprayer jeg i luften og skrider igjennom. Så ikke så ille reaksjon hos meg da. Men det er utrolig mange herreparfymer jeg ikke klarer lukten på. På tirsdag satt jeg ved siden av en spansk mann på venterommet og jeg var glad da det satt seg en dame på stolen i mellom oss, som en buffer.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat