Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-16, 08:43   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du jazz?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg elsker jazz, kan til og med føle stor glede av crazy frijazz.

Miles Davis er en klassiker som kan være en ok tilnærming til sjangeren.

Oscar Peterson

Tord Gustavsen trio

Jon Eberson

Pat Metheny

Chick Corea

... for å foreslå noen.

Jepp, kan bare signere. Jeg er oppvokst med en jazzpappa, så jeg er oppdratt til å like jazz, og nevnte artister er kort oppsummert lyden av min barndom, i alle fall hvis man legger til Karin Krogh, Ytre Suløens Jazz Ensamble og Brazz Brothers, Mahalia Jackson, Arne Domnerus, Bugge Wesseltoft + flere av de samme som Akseliane nevner.

Neste uke er det jazzfestival i byen, pappa kommer oppover, og vi har forhåndskjøpt billetter til tre konserter (Knut Luritzen Bigband med Dee Dee Bridgewater tirsdag, Take 6 onsdag, og Mambo Companeros med Trondheim-Solistene torsdag). Mulig det blir flere også.

Sist redigert av My : 26-04-16 kl 08:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat