Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Eg må innrømme at eg sikkert fort kunne blitt oppfatta som både knapp og usikker i ein situasjon kor Ungen ønska å invitere eit barn heim, det eg ikkje kjende foreldra. Eg synest det er vanskeleg å navigere i uskrivne regler og normer, mellom foreldre. Ein del er veldig frimodige og tar slike nye sosiale situasjoner lett, men eg er ikkje god på slikt og veit at eg kan virke arrogant og kort i small talk-situasjoner, fordi eg er ukjend med det. Eg sett i alle fall stor pris på at foreldre blir med utan at eg må ta initiativet, slik at eg får blitt litt kjend med dei.
Ja klart ting kan bli litt knotete i garderoben,ofte de samme kleine frasene etc😄 Om barna våre hadde vist hverandre interesse, moren hadde Vært interessert I å bli kjent, barna hadde Vært I samme alder/skulle starte på skolen sammen, samme fritidsaktiviteter eller et eller annet så hadde jeg skjønt det. Men nei da!
Moren Gjør tvertimot sitt ytterste for å understreke at det i hvert fall ikke var meg hun hilste på ved en anledning her i vinter hvor jeg hilste tilbake. Hehe, mye rart.. Får høres hva de i bhg. sier😊
|