Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.
Ja? For jeg ville heller ikke reagert på at foreldrene ble med. Bare hyggelig det! Men moren hans kommenterte det i dag igjen da mannen min leverte i bhg. Hun har aldri så mye som hilst på han heller, men han følte hun ville kommentere at det at jeg ble med var vel greit "denne første gangen". Litt rart synes vi da: -p
Det kan vel like gjerne ha vært en bekreftelse på at hun syns det er greit og viser forståeles for at barnet vil ha med moren sin i starten, ikke en avvisning av at det absolutt må begrenses til denne første gangen.
Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.
Og jeg har problemer med å komme på noen legitime grunner, spesielt når hun gjentatte ganger kommenterer hvor "rar" Enmamma er som vil bli med. Jeg synes bare det er snålt, og hadde reagert og gjort som Enmamma.
Hvor leser du dette? Det står vel ingen steder at hun kommenterer flere ganger at enmamma er rar?
Jeg syns som sagt det både er greit og vanlig at foreldre er med små barn på playdates, men om noen har dårlige social skills eller kommunikative evner, så betyr ikke det de har tenkt til å kidnappe barnet og selge det til nærmeste sirkus, altså. Selvfølgelig kan denne mammaen være både frekk, dum og rar, men jeg syns ikke noe av det som kommer frem i denne tråden nødvendigvis gjør henne til det.