Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Det kan vel like gjerne ha vært en bekreftelse på at hun syns det er greit og viser forståeles for at barnet vil ha med moren sin i starten, ikke en avvisning av at det absolutt må begrenses til denne første gangen.
Hvor leser du dette? Det står vel ingen steder at hun kommenterer flere ganger at enmamma er rar?
Jeg syns som sagt det både er greit og vanlig at foreldre er med små barn på playdates, men om noen har dårlige social skills eller kommunikative evner, så betyr ikke det de har tenkt til å kidnappe barnet og selge det til nærmeste sirkus, altså. Selvfølgelig kan denne mammaen være både frekk, dum og rar, men jeg syns ikke noe av det som kommer frem i denne tråden nødvendigvis gjør henne til det.
Nei, moren har ikke sagt at jeg er rar men hun har bemerket at jeg blir med nå flere ganger. Først til meg i det jeg sa det, så til datteren min, igjen til meg og datteren min da vi gikk ut av døren til bhg også da til mannen min neste dag.
Og da har hun samtidig understreket at "det er vel greit denne første gangen!", hver gang. Ikke så lett å beskrive stemningen, men jeg oppfatter henne nesten som irritert. Hun himler med øynene, og selvsagt kan det Være at hun er usikker/sjenert, men vi synes det er litt rart.
Å gå fra og ikke ville ha kontakt (fremdeles ikke ville ha kontakt) til å spleise to barn som har lite til felles også på denne dominerende måten synes jeg er spesielt.
|