Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Helt ærlig så synes jeg at du virker veldig negativ overfor denne moren. På hvilken måte er hun dominerende overfor deg? Du har jo dannet deg et utrolig lite hyggelig bilde av henne for dere har hatt mulighet til å bli kjent så jeg synes du bare skal droppe besøket der når du har så tydelige negative forventninger til besøket. Jeg ville ikke ønsket å få besøk av noen som hadde en så negativ oppfatning om meg, så jeg synes du skal avlyse hele greia. Og kanskje prøve å være litt mindre forutinntatt mot foreldrene til ditt barns potensielle venner ved neste korsvei.
Men nå er vel essensen i det hele at denne moren ikke VIL ha besøk av enmamma
Jeg hadde nok hatt vanskelig for å si nei til en invitasjon der ungene allerede er giret opp til besøk, men jeg skjønner jo at det ikke frister så veldig å besøke denne damen. Dog ville det være uaktuelt å sende treåringen min med hjem til en annen unge han ikke leker med og der moren ikke virker spesielt sosialt eller vennlig innstilt.
Det er kjipt med sånne bondefangede settinger, men hvis du drar på besøk, så har du ihvertfall gjort ditt for at det skal bli en god relasjon!
|