Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-16, 08:12   #58
Enmamma
Aktiv

Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
Enmamma er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Helt ærlig så synes jeg at du virker veldig negativ overfor denne moren. På hvilken måte er hun dominerende overfor deg? Du har jo dannet deg et utrolig lite hyggelig bilde av henne for dere har hatt mulighet til å bli kjent så jeg synes du bare skal droppe besøket der når du har så tydelige negative forventninger til besøket. Jeg ville ikke ønsket å få besøk av noen som hadde en så negativ oppfatning om meg, så jeg synes du skal avlyse hele greia. Og kanskje prøve å være litt mindre forutinntatt mot foreldrene til ditt barns potensielle venner ved neste korsvei.

At hun overser meg og ikke hilser synes jeg har vært spesielt siden oppstartet der i august. Den ene gangen var jeg på vei ut av porten og skulle til å lukke den, men ble stående å holde den da jeg så henne. "Hei" sier jeg da høyt og tydelig med et smil, hvor jeg da blir møtt med himling med øynene Før hun strener forbi og lar meg lukke porten selv. Dominerende synes jeg f.eks hun er når hun står over meg på den måten hun Gjør og gir meg beskjed om playdaten uten at jeg rekker svare annet enn "hvem". Og når hun da ved neste øyeblikk gir beskjed til datteren min om at hun skal komme på besøk. Hadde det ikke vært for at barna nå er innstilt på å treffes hos han så ville vi droppet det.
Skulle gjerne hatt høyere forventninger til treffet, men litt vanskelig når jeg Ikke engang er ønsket der.

Sist redigert av Enmamma : 29-04-16 kl 09:17.
Enmamma er ikke aktiv   Svar med sitat