Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-16, 10:35   #6
Enmamma
Aktiv

Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
Enmamma er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg ser for meg at denne moren tenker på at hun da må servere middag til deg også og konversere deg også hele ettermiddagen, og at det var mer enn hun hadde tenkt seg i utgangspunktet. Trenger ikke å være noe mer galt enn det liksom.

Når barna er så små er det bedre å avtale en playdate i en helg eller etter middagstid, synes jeg. Man kan alltid si at det passer litt dårlig å bli med hjem akkurat denne uka, men hva med at vi tar en tur på besøk til dere eller møtes på lekeplass X på søndag formiddag? Så blir du med og blir litt kjent med denne moren og barnet i en setting hvor man har litt bedre tid enn man har i en levere/hente-situasjon, og det er heller ikke en setting hvor moren må prestere noe for dere. Men som de andre sier - kun hvis du har lyst og tenker at dette være et par hyggelige timer for datteren din.

Hun jobber tidligvakter og henter som meg i 14-15tiden, og hun sa "hoppe på trampolinen", så det tviler jeg på at hun føler på. Ja jeg ser for meg at barna hadde hatt det hyggelig, men så tror jeg nok de ville gått tilbake til de faste lekekameratene tilbake i bhg.
Men god ide med helg/ lekeplass for første playdate. Flere hun leker med som vi har hatt lyst til å invitere.

Enmamma er ikke aktiv   Svar med sitat