Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-16, 13:58   #86
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men hva er du redd for at skal skje?

Men er det så nøye da? Hun har en dårlig magefølelse og vil helst bli med. Det holder vel?

Hadde jeg hatt en dårlig magefølelse for noen jeg ikke kjente ville jeg også blitt med treåringen min dit første gangen, uten at jeg nødvendigvis var redd for at de skulle kidnappe henne og selge henne til menneskesmuglere. En mistanke om at de, på grunn av litt spesiell oppførsel eller brysk eller uvant måte å snakke på, kan få ungen til å føle seg utrygg/ukomfortabel er vel grunn nok når ungen ikke er eldre enn 3 år.

Er det uforståelig at man ikke har lyst til å overlate treåringen til noen man oppfatter som utrivelige? Eller er det den klassiske holdningen om at "de tar ikke skade av det", og dermed er det greit?