Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Det er absolutt ingen som har argumentert i mot at du blir med hjem første gangen. Jeg hadde også gjort det, men samtidig så hadde jeg hardt vurdert på hva grunnen til den odde oppførselen var. Sjenerthet er en mye hyggeligere konklusjon enn stoffproblemer. Det hadde ikke endret det at jeg hadde blitt med eller sagt nei dersom det var for rart, men jeg hadde jo vurdert i vei.
Her på forumet er det sånn at man ofte bare lufter ideer liksom, kan det være sånn? Kan det være sånn? Med alle mulige forbehold om at det er nettet. Det er et bra forum for akkurat de som greier å ta de innspillene som kommer med passe klype salt, beholde de som man synes er lure, forkaste fredelig de som ikke passer, tåle at tråden fort kan spinne over i mer generelle diskusjoner.
Dersom man ønsker en tråd bare for at alle skal sitte og være enige, så er ikke dette det rette forumet, det skiller seg nokså mye fra mammaforum på den måte, dette er et diskusjonsforum hvor hovedinnlegget svært ofte er en start på en diskusjon som kan svinge til nokså uventede steder.
Ja, mye rart man kan diskutere og artige hypoteser man kan utforske
Kanskje jeg Bør få med litt av håret hennes og sende inn til analyse for sporing av narkotika eller om hun rett og slett lider av et stoffskifteproblem? Ah!:nå vet jeg det..Overgangsalderen!
|