Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-16, 08:04   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Kan jeg reklamere på bilen?

Jeg kjøpte en bruktbil hos forhandler i oktober i fjor. Denne har vist seg nå den siste måneden å være en skikkelig mandagsbil.

Først måtte jeg skifte to reimer, dette tenkte jeg ikke på for dette er jo slitedeler. Uka etter gikk dynamoen. Ble bytta til ovehalt dynamo, som kun fungerte i to uker. Nå i helga ble det stopp igjen, og en kompis kom for å se om det var strøm jeg trengte, men da kom det røyk fra starteren, så da er det nok den som er røket... Jeg mistenker at det er noe elektrisk som gjør at det ryker noe hele tiden.

Bilen er kjørt i bygda fra før, var slumptreff at jeg kjøpte den av forhandler etter at tidligere eier hadde bytta den inn. Naboen min kan fortelle at den tidligere eieren også har hatt problemer med bilen.

Er dette noe jeg kan gå til forhandler med?

Bilen er en 2005 modell, har gått ca 240000km.