Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-16, 08:11   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg reklamere på bilen?

Jeg tror det skal godt gjøres å nå frem med argumenter om mandagsbil for en elleve år gammel bil som har gått så langt. Det du beskriver høres ikke ut til å være utenfor normalen av hva man nesten bare må forvente. Ikke minst om den har gått mer eller mindre feilfritt fra oktober til mars.

Du kan gjerne sjekke med Forbrukerrådet hva du har krav på. De er veldig flinke og behjelpelige, og alle seriøse forhandlere jeg har vært borti har rettet seg etter Forbrukerrådets anbefalinger, men hvis jeg skal gjette så har du ikke en veldig god sak.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat