Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Enig. Og for å være litt surpomp jeg si at å skrive 52 av sine første 53 innlegg i et forum om dette kanskje er i overkant. Litt i overkant. Ett eller to, ja - innafor. 52 er litt mye, synes jeg.
Det også nå.
Hvis man er veldig usikker på en sak, og trenger å høre andres mening, så er det kanskje ikke så unormalt å melde seg inn på et forum for å spørre der. Diskusjonen rusler og går, og man gir svar på de tilbakemeldingene man får. Når mange medlemmer hiver seg inn i diskusjonen, mener du da at hun skulle meldt seg ut, og ikke deltatt lenger, fordi hun hadde skrevet nok meldinger? Gå inn i andre tråder og delta i x antall andre diskusjoner (hvor mange, og hvilke?) for å være kvalifisert til å svare videre i sin egen tråd? Ja, for alle innleggene er jo i den samme tråden, og direkte svar på innspill som har kommet. Hadde hun startet 52 tråder om det samme temaet skulle jeg vært enig med deg.
For å være ærlig synes jeg også at du har vært unødvendig mye surpomp i denne diskusjonen her. Du har vist minst like mye negative holdninger som HI selv. Jeg synes HI har svart imponerende saklig og behersket på både krasse og til dels ufine innspill som har kommet her, og jeg har ingenting å utsette på hvordan vedkommende opptrer på forumet.
Sist redigert av My : 02-05-16 kl 12:59.
|