Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-16, 12:09   #82
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2016

Januar
1. The perk of beeing a wallflower. (netflix)
2. Planet earth (netflix)
3. Det lille huset på prærien sesong 6 (dvd)
4. Kes (dvd)
5. En dag i livet (dvd)
6. Flashdance (netflix)
7. Oceans 11 (netflix)
8. Oceans 12 (netflix)
9. Oceans 13 (netflix)
10. Guns n´roses Use your illusion II (dvd)
11. The revenant (kino)

Februar
12. The Bourne Identity (dvd)
13. The Bourne Supremacy (youtube)
14. The Bourne Ultimatum[ (dvd)
15. The Bourne Legacy (bluray)
16. Sin City (dvd)
17. Sin City - a dame to kill for (dvd)
18. Chef´s table (netflix)

Mars
19. Cooked (netflix)
20. How to be single (kino)
21. Under kirsebærtrærne (kosmorama, kulinarisk kino)
22. Bottleshock (kosmorama, kulinarisk kino)
23. Hose of cards sesong 4 (netflix)

April
24. Modern family sesong 6 (netflix)

25. Kampen om tungtvannet (netflix)
Jeg har selvfølgelig hørt om aksjonen på Rukjan, men interessen ble skikkelig vekket da jeg lest at Beevor omtalte denne som den mest vellykket aksjonen under krigen. Hjelper vel også at jeg går forbi bysten av Leif Tronstad ca 1 gang i uken. Jeg synes det var spennende - hovedsaklig på grunn av handlingen! Det er kanskje litt rart når man tenker på at det er en historisk hendelse som jeg vet hvordan ender. Litt usikker på lovestoryen til Tronstad gjorde filmen bedre eller dårligere? Jeg er dog rimelig sikker på at hun er lagt til for å gjøre serien mer interessant. Personlig er jeg ikke glad i denne miksen mellom historie og oppdikting.

26. Det gyldne kompasset (dvd)
Fin film og koselig gjensyn sammen med ungene - spesielt yngste er i en alder hvor jeg kan finne det vanskelig å velge filmer. Dårlig slutt da - tydelig at de har håpet på en serie.

27. Dexter sesong 1 (netflix)
I am in love! Herlig serie, har hatt den på to-do lista lenge, men nølt veldig fordi jeg ikke liker å se eksplisitt vold. Og så er det jo egentlig noe annet det handler om.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat