Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-16, 13:17   #7
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har aldri hatt med bikkja på besøk. Bortsett fra hvis han også har blitt bedt.

Hunden min er hjemme. Jeg forventer overhodet ikke at den skal være verken med eller komme inn. Jeg synes ikke det er selvsagt at hunden skal være med eller få komme inn. Jeg mener at det er noe man burde spørre om, og at å svare både ja og nei på det er akkurat like greit, og det er helt nok at man ikke har lyst (trenger ikke være allergisk, liksom). Selv om jeg har hun selv (eller nettopp derfor) er jeg ikke veldig gledesstrålende over at andre har bikkja med. Ikke fordi jeg ikke liker hunden deres eller noe, jeg synes bare at når jeg har hunden hjemme, kan de også ha det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat