Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-16, 11:07   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Fra vinduet og mot ovnen må det uansett være åpent under benken på grunn av skuffeseksjonen (litt upraktisk men det vil funke) varmeovnen under vinduet og komfyrer. Men det blir mye benkeplass hele veien og mange skuffer fra veggen og bort til vinduet. Under der det ikke er skuffer kan du jo ha en høy krakk så kan man sitte der å se ut av vinduet.

Men den løsningen vil uansett bare gi en 40 cm djup benk. Jeg ville ha bygd om hele kjøkkenet. (Vi solgte en tre år gammel kjøkkeninnredning fordi den ikke fungerte for oss, men jeg syntes det kunne forsvares, siden vi ikke skal flytte mer.)

Om det er viktig å beholde den innredninga som den er, så ville jeg ha bygd øy og tenkt nytt rundt sitteplassen. Kanskje det blir plass til både lav skufferad med sittepute langs vindusveggen OG ei øy? Da ryker vel kjøkkenbordet, men.