Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-16, 07:09   #257
Enmamma
Aktiv

Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
Enmamma er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Re: Sv: Playdate

Så i din verden må jeg enten Være fotballfrue eller en random person som kjeder seg? :- p For det er ikke engang en sjanse for at jeg er genuin her? Pen, rik og berømt a...
Jeg skrev yngre, hun er i underkant av 50. Jeg skrev at HUN kanskje synes jeg er penere..eller har finere hus. Dette var eksempler på overfladiske ting en person kan misunne en annen. Og hvor i all verden får du rik fra? Berømt ?? Jeg oppklarte "kjent" og kjekk hvis det er det du mener?:- P Men kunne like gjerne stått kjent, poenget var jo overfladiske eksempler og ikke en direkte beskrivelse av virkeligheten her. (Mannen min er for så vidt en kjekkas han altså)
Du virker veldig opptatt av at dette er noe jeg mener, til tross for at jeg tidligere har gjort det klart at jeg ikke vet hvor de bor eller møtt mannen hennes. Er det pga janteloven og at du er livredd for at jeg har gode tanker om meg selv, eller et forsøk på å spore av fra poenget lurer jeg på da. Du legger i hvert fall ikke godviljen til her sånn som du tvister hver ord jeg skriver.
Jeg gjentar dette med magefølelse fordi jeg mener det er viktig ja.

Sist redigert av Enmamma : 15-05-16 kl 07:23.
Enmamma er ikke aktiv   Svar med sitat