Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-16, 07:52   #277
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.

Eskalerer? Jeg forsøkte etter beste evne ettersom spørsmålene kom gien så tydelig beskrivelse av situasjonen som overhode mulig! Prøvde å sette dere i mine sko for best mulig syn på saken. Det har Vært ganske spesielt (og tidkrevende) å se hvordan flere her inne jobber så hardt mot at jeg er genuin. :- p
Dette blir første og siste innlegget fra meg her inne. Orker ikke forsvare meg og spørsmålet mitt lenger. Takk til alle de som kom med gode råd, setter jeg pris på!

Jeg tror kanskje at det er litt avproblemet, at dette er den eneste tråden du har engasjert deg i. Jeg tror at dersom du hadde vært mer aktiv i andre tråder så er det ikke sikkert at folk hadde trodd dette.