Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-16, 20:38   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg tror det er veldig, veldig få her som blir savnet hvis man bare fader ut og ikke smeller med døren. Det hender stadig vekk at noen (inkl meg selv) kommenterer at de ikke har vært her på en stund, og hvis ikke det er noen av mine aller nærmeste, blir det litt oi, det er sant, lenge siden jeg leste noe (og det var mange som ikke oppdaget da jeg var borte, heller).

Jeg har ikke lest playdatetråden, men har vært på begge sider av FP-toget. Det kommer hardt og fort når det ruller, og kan nok være overveldende for dem som ikke har opplevd det før. Jeg tror generelt vi kan bli flinkere til å tenke over om en (rettmessig) kritikk har blitt gitt nok ganger før vi henger oss på med nok en variant. Både mot nye og gamle.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat