Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-16, 10:38   #111
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nuvel, du kommenterte vel stavingen av et bilnavn for noen dager siden. (og jeg lo høyt, siden det åpenbart var en skrive-fort-fra-mobil-feil fra flere av oss.)

Jeg er jo en sånn kjiping som kommenterer språklige feil også utenfor forum, så jeg føler meg underlig hjemme her. Det kan jo være at jeg hadde lest tonen annerledes hvis jeg ikke hadde vært kjent, men jeg tenker mest av alt at folk må slutte å være så forbaska selvhøytidelige.

Porscha? Joa, var det ufint? Da tolket jeg tråden feil, sorry. Var ikke i en introtråd med purferske usikre brukere, så vidt jeg husker, og jeg kommenterte vel heller ikke noens innlegg, kun "det heter Porsche, for øvrig". Men nok unnskyldninger, jeg tar den til meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat