Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-16, 12:48   #130
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg ser argumentene deres og er tildels enig, men jeg synes likevel at -ea- mfl. har et poeng i denne tråden. Jeg tror at Lille*Mys tanker rundt "en ny generasjon" og bruken rundt SoMe kan være riktig.

Det kan godt hende det er forskjell på hvordan man forventer å bli møtt og hvordan man blir møtt. Og det er fullt mulig dette delvis er en generasjonsgreie. Men om dette er et problem, det er jo et åpent spørsmål. Og hva man synes om det, henger kanskje litt sammen med om man synes det er viktigere at "alle [nye] skal trives" eller viktigere å "holde på særpreget".

Jeg får ellers ikke helt tak på hva du mener. Er du uenig i det jeg skrev? (Jeg ser du sier -ea- har et poeng, men såvidt jeg kan se, har hun primært stilt noen spørsmål, ikke sagt så mye om hva hun selv mener.) Synes du, for eksempel, det er slik at nye brukere ikke får svar på spørsmålene sine på en hyggelig måte?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

(Heter det til dels, eller tildels? Ser dere?)

Nei, det tør jeg ikke svare på i denne tråden.