Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-16, 13:45   #137
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

I Playdate-tråden forandra eg syn på HI, då det viste seg at den nye brukeren kom med stadig meir søkte grunnar for å ikkje ta i mot rådet om å lytte etter magekjensla. Eg har sjølv ein treåring og bli med heim- problemstillinga er verken uinteressant eller uaktuell som sådan. Det var i utgangspunktet ein legitim problemstilling å komme inn i eit forum med.

Men når det viste seg at HI avfeide og problematiserte alle dei konstruktive tilbakemeldingane, blei og retorikken litt spissare. Råd om å lytte til magekjensle blei besvart med utdjupande drittslenging om utanforståande sitt kroppsspråk og spekulasjoner. Når dette blei påpeikt blei og saklighetsnivået tilsvarande redusert frå HI si side. Eg slutta i alle fall å ta vedkommande seriøst på grunn av nivået på retorikken utover i tråden. Og eg syntest ikkje at HI kom med innspel som var relevante for si eiga opprinnelige problemstilling etter omtrent s. 4.

Å engasjere seg i eigen tråd er ikkje negativt sånn i seg sjølv. Men det er forskjell på å svare "Takk for mange gode og konstruktive svar, desse råda blir dessverre litt vanskelege å bruke i denne konkrete situasjonen" og på å avfeie svar som i utgangspunktet er støttende til HI si magekjensle med stadig meir søkte og negative spekulasjoner.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat