Sv: Buekorps
Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.
Mulig jeg er blitt misoppfattet her.
Det er absolutt ikke noe forsøk på latterligjøring.
Jeg mener jeg har spurt på en ok måte, og noen kan forklare meg hva et buekorps gjør. Jeg antar at barn i Bergen ikke er spesielt mye annerledes enn barn andre steder. Så jeg mistenkte jo at det måtte ligge noe mer bak enn å marsjere rundt i gatene. De færreste barn gidder vel å holde på med det som en ukentlig aktivitet i mange år. Ergo, forstår jeg at det må ligge mer bak. Og jeg er nyskjerrig av natur, så jeg ønsket å lære mer om hva de gjør.
Den fanebæringen har helt sikkert en mission. Det er bare for en utenforstående relativt vanskelig å se akkurat hva det skulle være. Det var jo en video av finalister jeg så på. Så de var helt sikkert gode på det de holdt på med. Jeg skjønte bare ikke greien. Jeg mener ikke at det er det samme som å latterligjøre altså. Det vil jeg ikke være med på. Jeg lurer helt oppriktig på hva de gjør, hva som er opplegget. Noe fullgodt svar har jeg vel i grunn ikke fått enda.
Men har det noe mer mening en turn, fotball eller dressurridning for den del?
En som kan lite eller ingenting om dressurridning vil vanskelig kunne forstå hva de driver med, utover å få hesten til å bevege seg på en bane.
JEg tipper de bedømmes etter kriterier, akkurat som turn og synkronsvømming. Uten at jeg kan en shit som noen av delene.
Og jeg synes ikke det var du som var ufin.