Tråd: Buekorps
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-16, 10:42   #82
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men har det noe mer mening en turn, fotball eller dressurridning for den del?
En som kan lite eller ingenting om dressurridning vil vanskelig kunne forstå hva de driver med, utover å få hesten til å bevege seg på en bane.
JEg tipper de bedømmes etter kriterier, akkurat som turn og synkronsvømming. Uten at jeg kan en shit som noen av delene.

Og jeg synes ikke det var du som var ufin.

Ja, det gir mening. Fordi det kan jeg noe om. Det jeg er ute etter med denne tråden, er at jeg skal forstå buekorps. Når jeg har lært mer, vil også buekorpsene gi mening. Og jeg kan argumentere og informere om andre kommer med samme spørsmål senere. :enkel sjel:

Veldig mye av det andre kan jeg se meningen i. Beste i marsjering, beste trommer, og beste signalhorn. Men den fanebæringen tog eg ikkje altså. Godt å se at det ikke var bare meg. Mulig jeg forstår den fanebæringskonkurransen også etter å ha lært enda mer.

Og jeg ser jo at det er lærerikt, når ungene selv står for organisering, styring av økonomi og greier. Men det er klart de må ha noen voksne med seg?