Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-16, 13:09   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om festdrakter!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har en fantasistakk fra Eva Lie. Valgte denne i stedet for bunad fordi jeg ikke liker bunaden(e) som var aktuelle for meg ut fra tilhørighet. Stakken min er unik, bare en sånn finnes og jeg kunne velge akkurat den kombinasjonen jeg likte av stakk, liv, skjorte, forkle og belter. Det fantes fargerike, mønstrede, blomstrete, ulike bånd fra Thailand eller Paris etc. Jeg er superfornøyd og har aldri følt meg så fin som da jeg gikk med den første gangen på 17. mai i år. Min er middels lett, men det kommer jo mye an på hvilken stakk man velger. De vide er jo veldig mye tyngre.

Takk for svar! Hvordan var leveringstiden, og hva betalte du?