Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-16, 12:31   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg synes det er HYSTERISK morsomt å legge denne på "motehjørnet", men here goes:

http://www.rusta.com/no/bh-p865601780101.aspx

På Rusta har de seamless-BH-er til 69,- spenn for en topakning, det er bare stretch og behagelig og selvfølgelig ikke noe særlig støtte, men for de av oss som ikke trenger det, og som ikke gidder å handle BH-er i butikker som mener at småpupper skal polstres til det ugjenkjennelige - så er de sykt behagelige.

Som å pakke seg inn i en silkesky!

(Ja, jeg har alltid ønsket å jobbe som tekstforfatter for Blinkkjøp-katalogen, jeg innrømmer det.)

Rusta, altså.

(Og så kan jeg bare nevne sånn helt på tampen at det er naturpupp som er trendy nutildags. "Bombshellsuperpushup"-BH-er er heeeelt ut. Hilsten hipstorama.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat