Sv: Pusse opp badet, hva er ditt beste råd?
Vi har sånn takdusj sammen med håndholdt. Jeg var den som var mest forelsket i regnvann-ideen, Høvdingen er den som bruker den. Funker brillefint å ha begge deler, syns jeg.
Jeg syns belegg på badegulv lett ikke ser så delikat ut, men med store fliser er det lett å holde reint og det holder seg pent. Vi har noen som ser ut som betong, omtrent.
Om dere vil ha glassbyggerstein så syns jeg dere skal det. Det er jo en enkel måte å bygge opp en vegg på, som fremdeles slipper gjennom lys.
Ellers er mine tips: Mest mulig vegghengt slik at det er lett å vaske gulvet, mest mulig oppbevaring. Vi har speilskap over vasken og syns det er genialt. Om dere ikke skal ha det får du lett skåret til et speil i passe størrelse. Der jeg bodde før hadde jeg speil fra vasken og helt opp, utrolig deilig! Og lett å holde rent.
Vi har en retroinnretning fra Svedbergs, men tror ikke den selges lenger. Mulig de har den fremdeles på VVS-kupp. Den er superlekker med avrundede hjørner. Vi har tre høyskap ved siden av hverandre, speilskap og servantskap. Strømuttak både i skuffen og i skapet.