Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-16, 19:40   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Markaturer med barnevogn (Oslo)

Er det noen som kan tipse meg om fine steder i Nord- og Vestmarka hvor det går greit å ha med barnevogn? Først og fremst kortere dagsturer, men hvis noen har kjempegode tips til hvor det er fint å telte vil jeg gjerne vite om det også!

I morgen har vi for eksempel tenkt oss ut - kanskje et par timer i gåtid til sammen, gjerne med fine vann langs veien og veldig gjerne fin utsikt (men det må ikke være det). For å motivere mannen () er det fint om det finnes en betjent hytte med servering også. Men jeg vil veldig gjerne ha alle forslag dere har om fine steder å gå, til bruk senere også.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat