Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-16, 08:32   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Informasjonsrekkefølge i barneskolen

Jeg mener også at skolen gjør riktig. Ved å informere elevene først beholder der kontrollen på informasjonsflyten, og så lenge foreldre blir informert rett i etterkant så er det ikke et problem. For meg minner det mer om sying av puter under armene til duttelutten til mor og far at foreldre skal få si dette til ungen sin selv. (For unger med mer tilpassede behov, for stabilitet er en viktig forutsetning for skolegang er situasjonen annerledes, og det håper jeg skolen er klar over og tar hensyn til. )