Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-16, 14:19   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Informasjonsrekkefølge i barneskolen

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg syns at mobilmeldinger/sms fra skolen skal kun brukes ved brann og lignende nødstilfeller.

Vi tenker sikkert på ulike system, men den digitale meldeboka som Trondheim kommune har innført finnes også som app, så der får man alle meldinger som push-varsler når de kommer (hvis man ønsker det). Jeg syns det fungerer fantastisk fint. Jeg vil gjerne vite det når skolen sender meg melding, og jeg syns absolutt ikke at meldinger fra skolen skal være forbeholdt nødmeldinger.

Fra ungdomsskolen får vi ukeplanen som melding, hver uke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat