Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-07, 09:54   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?

Vi hadde i utgangspunktet et ønske om å bo i Oslo (etter mange, mange år på Majorstua så blir man godt vant), men jeg og min eks hadde avtale om delt daglig omsorg for eldstemann da han begynte på skolen, så da eksen min flyttet hit, valgte jeg å flytte til samme skolekrets. Jeg følte lenge at bostedet var en klamp om foten; dyrt, langt til jobb osv., men vi gjorde det for eldstemanns skyld. Nå ser vi jo at vi faktisk trives her til tross for et snev av bygdementalitet. Vi tenkte alltid at vi skulle flytte fra Bærum når eldstemann ble eldre og ikke trengte en 50/50-ordning. Men yngstemann har spesielle behov, og har man barn med spesielle behov, så flytter man ikke UT av Bærum, det skal være visst. Hjelpeapparatet er meget godt her. Så nå blir vi sikkert værende. Selv om vi aldri blir bærumsk. Jeg er for lite "mårn dø" av meg til det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat