Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-16, 19:27   #9
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det som legger igjen steiner i utesofaen min?!

Jepp, her må det kamera til.
Jeg hadde forøvrig et lignende mysterium i fjor sommer. Jeg hadde en rad med blomsterkrukker langs verandarekkverket. En morgen kommer jeg som vanlig ned og åpner verandadøren og da har den ene krukken blitt flyttet opp på et bord. Litt rart siden jeg visste de stod riktig da jeg lukket døren kvelden før og jeg var førstemann ut den dagen, men jeg satte den nå tilbake og tenkte ikke mer over det. Morgenen etter hadde en krukke igjen blitt flyttet på og satt et annet sted. Det skjedde vel 3-4 ganger i løpet av kort tid før det sluttet og jeg har alltid lurt på hvem som gjorde det.
En venninne foreslo at det er potensielle tyver som vil sjekke om vi er hjemme og hvis ingen hadde flyttet tilbake krukken hadde de regnet med vi var på ferie og prøvd å gjøre innbrudd.