Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-16, 10:51   #13
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Markaturer med barnevogn (Oslo)

Den ser jo veldig fin ut, venla, takk for tips!

Siden sist har jeg vært i Vestmarka, jeg forteller siden tråden kanskje kan være til nytte for flere. Jeg gikk fra parkeringsplassen på Franskleiv/Vestmarksetra (stor parkering, koster ingenting på sommeren) til vannet Store Sandungen. Litt kjipt at mye av veien er asfalt (litt godt også da, det triller jo bra), så jeg fikk ikke den helt store friluftsfølelsen før jeg kom fram. Brukte en liten time opp, og med endel oppoverbakker og tung vogn ble det litt trim av det også. Veldig fint ved vannet der, og mange potensielle teltplasser.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat