Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 07:53   #50
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barn barbere leggene sine?

Om hun har hår på leggene og ønsker å fjerne dem så ville jeg latt henne. Det er jeg forholdsvis sikker på. For meg er det en lettere ting å tillate enn daglig sminking. Sminking er mer synlig voksent.

Og når det gjelder barbering vs voksing. Barbering kan gjøres på et halvt minutt i dusjen, voksing tar tid og er kjempevondt. Jeg har prøvd det en gang i et forsøk på å teste ut ulike hårfjerningsmetoder for å kunne veilede min egen tenåringsdatter. Og aldri igjen. Virkelig ikke. Hennes smertegrense er mye lavere enn min og det kommer jeg ikke til å anbefale henne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat