Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 08:32   #52
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barn barbere leggene sine?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det koster så og si ikke noe da. Voksing er ikke akkurat gratis.

For øvrig så er ikke voksing for alle heller. Jeg har prøvd en gang og da var det 1) veldig mye hår som ikke kom med da voksen ble revet av og 2) sterke reaksjoner fra min, visstnok, veldig følsomme hud som gjorde at hudpleieren ikke kunne gå over en gang til.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Really? Du er overrasket over at noen velger en tilnærmet gratis metode som kan utføres omtrent når man vil i stedet for en kostbar prosedyre som man må bestille time til?

Jeg har ingen datter, men kjenner det hadde sittet langt inne å introdusere henne for voksing framfor barbering, altså.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Smertefritt vs dritvondt?

Jeg vokser leggene selv, da, stort sett.

Og syns ikke det er vondt.