Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 12:44   #72
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barn barbere leggene sine?

Min 13-åring er blitt avbefalt barbering. Jeg gjorde selv samme tabbe som Filifjonka og angrer fortsatt, jeg hadde lyse og nærmest helt usynlige hår, barberte dem som 19-20-åring i et innfall og har måttet gjøre det siden. :klask:

Jeg har forsøkt å forklare dette gang på gang, men det hjalp ikke og plutselig hadde hun sneket seg til å gjøre det. Utrolig tåpelig. Hun har laget seg masse arbeid, rett og slett. Hun hadde helt lyse, tynne hår.

Skjønnhetstyranni eller personlig valg, som sveis og hår? Jeg stemmer for at hårfjerning er skjønnhetstyranni, eller ungdomstyranni. At man skal være glatt og ung, lzm.