Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 13:06   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barn barbere leggene sine?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns også det høres rart ut, men såpass mange sier at de opplever det?

Joda, men som jeg sier: nykappede hår oppleves hardere og mørkere. Om man da slutter å barbere igjen og venter en hel hårsyklus så vil det jo nødvendigvis endre seg igjen. Men de aller fleste begynner jo å barbere seg i puberteten, en tid hvor man uansett får mer og mørkere hår. Årsaken kan da oppleves å være barberingen, selv om det egentlig er alder og utvikling. I følge wikipedia varer et hår i 2-6 år, så det er selvsagt lenge å vente på neste syklus, og mye kan skje med utviklingen på den tiden.

Jeg trodde syklusene var kortere, men innser at det er anderledes for hår som er nappet ut, da er det vel opp til 3 måneder før det kommer et nytt.

Edit: Her forklares det litt bedre: http://www.todayifoundout.com/index....ertain-length/
Håret på beina har en groperiode på rundt en måned, også er det litt tid til i noen andre faser. Men det vil nok ta endel mer enn en måned å få helt nytt hår på beina, og de færreste venter nok så lenge om de først har begynt å barbere seg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat