Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 13:18   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barn barbere leggene sine?

Jeg har forresten i alle år hatt et stivt, lite hårstrå som vokser bak venstre kne. Siden jeg er manisk på stive hårstrå og må ha dem BORT (pga følelsen, ikke utseendet. Jeg tror ikke noen legger merke til det der bak. ), så har jeg nappet det iherdig hver gang det er langt nok. Det er en jevnlig øvelse i mykhet, forresten, å få det til.

Men, siste året, etter 20-25 år med napping, så ser jeg at det faktisk er mykere og tynnere. Så det tar tid å endre disse hårsekkene, om de da endres, og dette ikke er enda et hårrelatert alderdomstegn.