Sv: Når får barn barbere leggene sine?
Jeg er en av de damene som trekker pusten dypt før jeg entrer fellesgarderobe og dusj.
Fordi jeg må manne meg opp til å vise hele meg. Jeg lar håret være både på legger og under armene. Ikke fordi jeg nødvendigvis er så komfortabel med det, men fordi jeg hjemme har fire gutter som SKAL lære seg at kvinner har hår. Særlig en av dem snakker stadig om at jeg må barbere armhulene og at det er stygt med hår på damer. Han er syv år og har ikke lært det hjemme. For å si're sånn! 
Jeg skulle ønske det var en kamp litt flere damer orket å ta, vi kan ikke forvente at våre døtre om sønner skal akseptere og respektere kroppshår når vi selv "føler oss bedre uten".
Visst faen føler jeg meg bedre uten, men det er jo fordi kroppshår kanskje er den ene ting "alle" synes er kvalmt. For min egendel driter jeg i det.
Gutta kommer neppe til å barbere leggene men hår på rygg og skuldre på menn er også av de ting man har lov å le av og omtale som uspiselig. En problemstilling de kommer til å møte.
Ikke noe svar på HI, men hadde VI som er rollemodellene turt å stå for den vi mener hadde ikke 11 åringer ønsket å barbere leggene eller syvåringen omtalt armhulehår på damer som kvalmt.
Jeg kjenner skamrødmen i kinnene når jeg viser meg med hår, men enda mer skamfull blir jeg om gutta skal vokse opp å tro damer ikke har hår.