Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-07, 14:09   #35
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?

Vi bor 40 min ca fra Bergen sentrum.
Valgte å kjøpe hus her fordi det var nærme sambo. sin daværende jobb. Familien hans bor 5 min her ifra. og alle vennene våre som vi har kontakt med bor i kommunen.

Min familie bor på andre siden av Bergen og vi bruker ca 50 min ut der. Savner å bo nærme de til tider men vi har ingen venner der ute fordi jeg rett og slett ikke har noen av mine barndomsvenner igjen.

Hadde vi kjøpt hus igjen nå hadde vi kanskje kjøpt nermere sentrum siden både jeg og han jobber/studerer der nå men trives også ganske godt nærme familie og venner.

Har har både barnehage og barne/ungdomskole 200m borte i veien, egen hage og kjøpte rekkehuset til 1 500 000kr for litt over 1 år siden.

Kunne aldri tenkt meg å bo mitt i en by, dette på grunn av at jeg er oppvokst mitt i skogen selv og trives veldig med å kunne være ute å leke alene. Leke i mark og skog, ikke et ferdigbygget lekeplass kjøpt til en dyr penge.

Det jeg synes er negativt med å bo her er at han må pendle 45 min hver vei til jobb. Men han fikser dette med å stå opp tidlig så han er hjemme før kl 16 hver dag. Mulig dette må gjøres annerledes når vi får barn i barnehage men vi har 2 biler så kan godt være vi klarer å fikse det lett like vel.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat