Sv: Ting som irriterer
Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.
Generelt andre folk enn meg som skal inn og/eller ut av trikken. Kan man ikke bare:
1) Vente med å gå inn til alle som skal ut har kommet seg ut? (Jada, jeg vet du vil sitte, men må man oppføre seg som en føkkings bulldoser av den grunn?)
2) Ikke stille seg rett innenfor døren, OG nekte å flytte seg/gå ut for å slippe andre som skal ut forbi. Selv om man går ut av trikken og står rett utenfor kommer den ikke til å kjøre fra deg. I promise!
3) Ikke stresse med å bane seg vei mot utgangsdøren på en stappfull trikk rett etter forre stopp, når man skal av på Jernbanetorget.... Newflash: "Alle" skal av på Jernbanetorget, så du kommer ut selv om du står midt i trikken med folk på alle kanter.
4) Ikke stoppe rett utenfor døren for å sjekke telefonen på små holdeplasser med MASSE folk, som for eksempel Jernbanetorget?. Dumt å gå litt lengre bort slik at alle andre kommer seg ut også liksom...
Jeg har altså skikkelige hverdagsproblemer ja... 
Åh, folk som går på bussen og er livredd for å gå lenger bak enn til den midterste døra. Der blir de stående med headset og se en annen vei, mens det fylles på med folk som sild i tønne foran dem, og er et stort tomrom (og trolig også mange ledige seter) bak dem. At det er nødvendig at bussjåføren må be folk om å trekke bak i bussen, og at det ser ut til å være like nytt hver gang. 
Folk som bare må komme med noe negativt og slakte andres initiativ, uten å ha et eneste alternativt forslag selv (nå sist, ang innsamling av penger til klassetur).