Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-07, 14:37   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?

Veldig tilfeldig, og litt mot min vilje, at jeg bor i Oslo. Jeg er fra Tromsø og møtte mannen da jeg studerte i Bergen. Han studerte i Oslo, og siden jeg ble ferdig å studere først og vi var seriøst lei av avstandsforhold, ble det til at jeg flyttet til hovedstaden. I utgangspunktet skulle jeg aldri bli her. Med jevne mellomrom bestemmer vi oss for å flytte nordover (vi er begge nordlenninger), men hver gang ombestemmer vi oss igjen etter en tur nordover

Det som frister i Tromsø er slekt og barndomsvenner. Det som skremmer meg vekk er været og at det føles så langt fra "alt" annet nå ( ). Også er det mer gjennomsiktig på et vis? Det som holder meg i Oslo er slekt, nye- og gamle venner samt at det er sentralt i forhold til det meste. Boligprisene kunne lokket oss vekk, men det er ikke mye forskjell mellom Tromsø og Oslo egentlig.

Vi skal flytte til noe større etterhvert, og akkurat nå er vi enige om at det blir i nærområdene til Oslo. Men man vet jo aldri. Om jeg hører på Unni Wilhelmsens "natta sola" nok mange ganger ender jeg opp med å flytte nordover likevel.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat