Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-16, 11:24   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordelen med å bo på landet!

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det er vel først og fremst kolonihager og hybler som har fellesdusjer nå.
Jeg syns jo det er ille nok på treningssenter. :storintimsone:

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg hadde klikka fullstendig av å bo i type kolonihage der man får tilsnakk hvis man ikke klipper plenen ofte nok eller har ureglementert høyde på hekken. Og fellesdusjer. Men vanlig blokk i byen funker utmerket for meg også.

Det er jo ingen som bor i kolonihager da, det er en form for hytte. Og ingen av de kolonihagene jeg har erfaring med har fellesdusjer som i at man dusjer sammen. det er separate rom med låsbar dør, de er bare felles på den måten at flere bruker dem, etter hverandre, ikke samtidig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat