Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-16, 11:45   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordelen med å bo på landet!

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Joa, men de jeg kjenner med kolonihage bor der hele sommeren, og flere av dem står i dusjekø sammen med folk om morgenen. Det høres for meg ut som det ultimate mareritt.

Jeg har stor intimsone selv om morgenen, men jeg har aldri opplevd særlig til kø. Jeg tror hekkekrav og fellesdusjer høres verre ut enn det er. Men selvfølgelig; det er ikke for alle.

Jeg foretrekker byliv, men ser absolutt fordelene Floksa nevner. For meg veier bare kort vei til alt og lite ansvar for tak, vegger og drenering mer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat