Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-16, 14:04   #290
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Som helsesekretær føler jeg meg jo forpliktet til så si: Øyh!

Men så vet jeg jo at det er litt sånn, og det skal innrømmes at jeg irriterer meg grønn over sekretærene til fastlegen min selv. Det er jo ikke alle som kan være perfekte, sånn som jeg er.

Jeg er sikker på jeg ville vært mye mer fornøyd med deg!

Det har seg bare sånn at fastlegen min villig skriver ut ny resept på medisinene jeg må gå på resten av livet, uten å kalle meg inn til kontroll av den grunn (jeg er sikker på vi begge vil slippe å se hverandre for formalitetenes skyld). Men det ville ikke den nye sekretæren ha noe av. Jeg skjønner jo at hun sikkert har regelverket på sin side, men jeg har jo gått til samme legen i 18 år nå, vi kjenner hverandre, lizzom.