Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-16, 13:35   #36
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye plass bør en idrett få ta?

Her spiller de to yngste fotball i en av Norges største klubber i antall lag. Det er ikke klasselag, men de er satt sammen på tvers av trinnet innenfor samme skole, dermed blir det ikke så sårbart. Når det er sagt ville jeg aldri tillatt at de meldte avbud til bursdag pga. trening eller kamp, såfremt ikke det satt laget i en krise. Nå er det ikke problemstilling her, vi har også Facebookgruppe og det er ikke manko på barn som tar en kamp for ett annet lag ved behov. Og det er mange som melder avbud.

Kan hende det endrer seg når de blir eldre, men foreløpig trumfer bursdag alt hos mine barn.

Min yngste går også på ridning til den nette sum av 320 kr timen. Det er ikke få ganger at hun har måttet droppe ridetimen til bursdager, og da merker jeg at jeg gjerne ville prioritert annerledes.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat