Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-16, 21:01   #65
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye plass bør en idrett få ta?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg merker at mange av de som svarer har yngre barn enn deg jeg har. Jeg ville nok svart "bursdag foran idrett" for noen år siden, men nå svarer jeg altså "høre med trener om de fremdeles klarer å stille lag" før man evt. velger bursdag".

Dette.

Vår bedriver ungdomsidrett og ikke barneidrett.

Her trumfer trening og kamper bursdag. Han trener 4 dager i uken og har 1 kamp pr uke i seriesesong.

Han har tatt et valg ved å signere kontrakt med klubb, vi vet allerede ved oppstart i sesong når cuper og treningsleire er, noen uker før seriestart har vi oversikt over alle seriekamper ut året. Han er komfortabel med det. Men nå feirer ikke mange bursdag her lengre. Han går ut med et par kompiser på pizza og kino - og da fortrinnsvis lagkompiser.

Jeg er riktignok ikke tilhenger av alt som legges til sommerferie, hvis ungene skulle vært med på alt som er av cuper og treningsleire hadde det tatt 5 uker av juli/august, klubben har heldigvis droppet 2 av cupene i år og er heller med på helgecuper.